mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Το σύκο στην παιδική διατροφή

5 months ago

author:

Mommy.gr

Το σύκο στην παιδική διατροφή

Το σύκο είναι ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά φρούτα του Καλοκαιριού. Ξεχωρίζει για την ιδιαιτερότητα της σάρκας του και για την γλυκιά γεύση του. Το σύκο όμως είναι πολύ γνωστό για την πολύτιμη διατροφική του αξία. Αν το παιδί δεν έχει αλλεργίες στο σύκο τότε μπορεί να το καταναλώσει από τη στιγμή που ο παιδίατρος θα δώσει το πράσινο φως.

Η διατροφική αξία του σύκου

Το σύκο είναι το φρούτο εκείνο μετά το πορτοκάλι που έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα ασβεστίου από όλα τα υπόλοιπα φρούτα. Την ίδια ώρα είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι περισσότερες εκ των οπ[οίων είναι διαλυτές και βοηθούν στον έλεγχο της γλυκόζης του αίματος αλλά και στην μείωση της χοληστερόλης. Τα σύκα είναι πλούσια και σε προβιοτικά που προφυλάσσουν το έντερο. Και φυσικά τα σύκα είναι μια άψογη πηγή αντιοξειδωτικών συστατικών που είναι πολύτιμα για τον οργανισμό.

Πώς επιλέγουμε τα σύκα;

Αυτή η εποχή που διανύουμε ως και τα μισά του Φθινοπώρου, τα σύκα είναι στα καλύτερά τους και σε αφθονία. Τα σύκα είναι εξαιρετικά ευπαθή και ευαίσθητα. Επιλέγουμε, λοιπόν, εκείνα των οποίων η όψη είναι καλή και χωρίς αλλοιώσεις. Δεν τα πιέζουμε πολύ όταν τα διαλέγουμε αλλά έχει σημασία να μην είναι πολύ μαλακά στην αφή όταν τα αγοράσουμε. Διατηρούνται στο ψυγείο ως 5 μέρες το πολύ και αφού καθαριστούν καλά απ’ έξω, θα πρέπει να τα κόψετε στα 4 για να διαπιστώσετε την ύπαρξη σκουληκιών. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να δείχνουν γερά εξωτερικά και μέσα να έχουν κάνει φωλίτσα οικογένειες από μικροσκοπικά σκουληκάκια.

Πώς καταναλώνουμε τα σύκα

Τα σύκα καταναλώνονται μόνα τους όπως όλα τα υπόλοιπα φρούτα, μπορείτε όμως να τα απολαύσετε σε πολλές ακόμη παραλλαγές. Η αποξήρανση των σύκων είναι μια πολύ διαδεδομένη και εύκολη διαδικασία προκειμένου να μπορείτε να καταναλώσετε τα σύκα στη διάρκεια όλου του έτους. Τα αποξηραμένα σύκα μπορούν να μπουν σε μικρά κομματάκια μέσα στο γιαούρτι των παιδιών σας, αλλά και στις σπιτικές μπάρες δημητριακών που φτιάχνετε για το κολατσιό τους. Μπορείτε ακόμη να φτιάξετε σπιτική μαρμελάδα σύκο για το πρωινό των παιδιών ή ακόμη γλυκό του κουταλιού συκαλάκι για να τα γλυκάνετε τα απογεύματα. Σε κάθε περίπτωση το σύκο γίνεται και νόστιμο παγωτό με βάση το γιαούρτι.