mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ

Tips και συμβουλές για εγκύους που υποφέρουν από τη ζέστη

5 months ago

author:

Mommy.gr

Tips και συμβουλές για εγκύους που υποφέρουν από τη ζέστη

Καλοκαίρι και εγκυμοσύνη μπορεί να είναι δύσκολος συνδυασμός. Η χώρα μας θέλει τα Καλοκαίρια με υψηλές θερμοκρασίες, γεγονός που μπορεί να δυσκολέψει τη ζωή της εγκύου ειδικά αν εκείνη είναι σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Τα κιλά, η κοιλίτσα, οι πόνοι στην πλάτη και τη μέση αλλά ακόμα και η κατακράτηση υγρών και τα πρησμένα πόδια και από την άλλη η ζεστή μπορούν να ταλαιπωρήσουν σημαντικά τις εγκύους. Ας δούμε tips και συμβουλές για εγκύους που υποφέρουν από τη ζέστη.

-Ήλιος με δόσεις…

Η απευθείας έκθεση στον ήλιο δεν είναι κάτι που συνίσταται για τις εγκύους. Αυτονόητα η έγκυος γυναίκα απαγορεύεται να κάθεται με τις ώρες στον ήλιο για να πάρει χρώμα. Ακόμα και σε ήπια έκθεση, η έγκυος γυναίκα πρέπει να φορά το αντηλιακό της και να αποφεύγει τα στενά ρούχα σε σκούρα χρώματα και σε υφάσματα που δεν επιτρέπουν στο δέρμα να αναπνεύσει. Το Καλοκαίρι είναι μια υπέροχη εποχή που μπορεί να αφήσει φανταστικές αναμνήσεις σε μια έγκυο γυναίκα. Προφανώς και δεν πρέπει να κλειστεί στο σπίτι αγκαλιά με το air condition. Ο ήλιος δημιουργεί χαρούμενα συναισθήματα που μητέρα και μωρό έχουν τόσο ανάγκη! Αν είστε σε αυτή τη φάση, αποφύγετε τις ώρες από τις 12 το μεσημέρι ως τις 6 το απόγευμα. Νωρίς το πρωί και αργά το απόγευμα, μπορείτε να χαρείτε τον ήλιο και το φως της μέρας χωρίς πρόβλημα.

-Ενυδάτωση του οργανισμού

Η έγκυος πρέπει να πίνει 2 λίτρα νερό τη μέρα, ίσως και περισσότερο αν το έχει ανάγκη τις μέρες με έντονη ζέστη. Η αφυδάτωση του οργανισμού μπορεί να προκαλέσει σοβαρότατα προβλήματα στην εγκυμοσύνη. Αρκετές γυναίκες δυσκολεύονται να πιουν 2 λίτρα νερό. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορείτε να αντικαταστήσετε κάποια ποτήρια νερό με φυσικούς χυμούς (με προσοχή αφού τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη), πράσινο τσάι και smoothies σπιτικά και φτιαγμένα με αγνά υλικά. Τα αγγουράκια περιέχουν μεγάλη ποσότητα νερού και είναι μια έξυπνη λύση για σνακ που ενυδατώνει τις μέρες με αφόρητη ζέστη.

-Λιγότερο αλάτι για λιγότερα πρηξίματα

Η ζέστη γενικά προκαλεί πρηξίματα. Σε συνδυασμό με την εγκυμοσύνη αυτά μπορεί να είναι πιο έντονα και πιο ενοχλητικά. Η κατακράτηση υγρών ταλαιπωρεί αρκετές εγκύους αφού κινούνται με δυσκολία και γενικά είναι σε δυσκολία. Ελαττώνοντας το αλάτι, καταφέρνετε να μην έχετε μεγάλη κατακράτηση υγρών. Το αλάτι όμως τους καλοκαιρινούς μήνες, δεν το βγάζουμε απολύτως από τη ζωή μας, αφού μας κάνει να πίνουμε περισσότερο νερό και ανεβάζει την πίεση στους υποτασικούς. Όταν είστε σε κατάσταση με ανυπόφορα πρηξίματα, μπορείτε να ακουμπάτε τα πόδια σας κάπου ψηλά ώστε να κυκλοφορεί το αίμα.

-Ελαφρύ φαγητό αλλά σωστό για τον οργανισμό σ’ αυτή την απαιτητική του φάση

Όχι στα πολλά καρυκεύματα, όχι στα τηγανιτά, στις σάλτσες και στα πολλά λιπαρά. Καύσωνας και βαρύ φαγητό δεν πάνε ποτέ μαζί. Ειδικά στην περίοδο της εγκυμοσύνης, το βαρύ φαγητό σε συνδυασμό με την έντονη ζέστη, μπορούν να προκαλέσουν δυσφορία στην έγκυο. Η διατροφή της εγκύου όμως πρέπει να είναι σωστή ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Προτιμήστε ωμά λαχανικά σε σαλάτες, μαζί με φιλέτα από κρέας, πουλερικά ή ψάρι. Ναι στο ελαφρύ φαγητό αρκεί να είναι επαρκές σε βιταμίνες και συστατικά απαραίτητα για την σωστή ανάπτυξη του εμβρύου.