ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ

Tips για καλύτερο ύπνο στην εγκυμοσύνη

1 week ago

author:

Tips για καλύτερο ύπνο στην εγκυμοσύνη

Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας ζήτημα για τον άνθρωπο. Ειδικά κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, ο ύπνος είναι απαραίτητος και συγκεκριμένα ο καλής ποιότητας ύπνος. Η έγκυος πρέπει να είναι ξεκούραστη, ευδιάθετη και αναζωογονημένη για να μπορέσει να προσφέρει το καλύτερο που μπορεί να μωρό που κυοφορεί. Ο ύπνος ωστόσο, στην εγκυμοσύνη μπορεί να γνωρίσει και σοβαρές δυσκολίες. Ας δούμε κάποια tips για καλύτερο ύπνο στην εγκυμοσύνη.

-Υιοθετήστε χαλαρωτικές συνήθειες πριν από τον ύπνο

Πηγαίνοντας για ύπνο με ένταση ή πολύ κουρασμένη, είναι πιθανό να μην καταφέρετε έναν ποιοτικό ύπνο. Καλό είναι, λοιπόν, να υιοθετήσετε χαλαρωτικές συνήθειες πριν από τον ύπνο. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να φτιάξετε μια ρουτίνα που θα περιλαμβάνει ελαφρύ φαγητό –αφού νηστική δεν θα σας παίρνει ο ύπνος αλλά και «φουσκωμένη» πάλι θα έχετε θέματα δυσπεψίας-, ένα ζεστό ρόφημα και φυσικά ζεστό μπανάκι και απαλή μουσική. Ακόμα και η ανάγνωση ενός βιβλίου –ή του mommy.gr- μπορεί να σας κάνει να ξεχαστείτε από προβλήματα της καθημερινότητας και να σας πάρει ο ύπνος γλυκά!

-Το μαξιλάρι εγκυμοσύνης σύμμαχος

Το μαξιλάρι εγκυμοσύνης είναι σύμμαχος για την έγκυο γυναίκα στον ύπνο. Βοηθά το σώμα να ξεκουραστεί βρίσκοντας μια βολική θέση και στάση στο κρεβάτι. Βοηθά τη μέση να μην πονά εξαιτίας του βάρους της κοιλιάς και προσφέρει ανακούφιση και γλυκά όνειρα.

-Απωθήστε ό,τι σας αποσπά την προσοχή

Η τηλεόραση άλλους τους νανουρίζεις και σε άλλους αποσπά την προσοχή. Οτιδήποτε αισθάνεστε ότι σας αποσπά και σας αποσυντονίζει από το να σας πάρει ο ύπνος, απωθήστε το. Κρατήστε μόνο όσα σας χαλαρώνουν και σας προσφέρουν ποιοτικό ύπνο. Ακόμα και η παρουσία του κινητού τηλεφώνου μπορεί να λειτουργήσει με λάθος τρόπο. Πόσες φορές δεν ξυπνάτε μέσα στη νύχτα από μια ειδοποίηση που λάβατε από εφαρμογή των social media. Κλείστε το καλύτερα!

-Πηγαίνετε για ύπνο νωρίς

Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι απαιτητική. Πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα από ό,τι συνηθίζατε ώστε να συμπληρώνετε 8 ώρες γεμάτου και ποιοτικού ύπνου. Μην κάνετε εκπτώσεις στην ξεκούρασή σας. Με τον ερχομό του μωρού δεν θα έχετε τη δυνατότητα να κοιμηθείτε όσο θέλετε. Γι’ αυτό μαζέψτε δυνάμεις!