Ασκήσεις για Prenatal yoga
mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
7hmeres ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Ασκήσεις για Prenatal yoga

October 29, 2015

author:

Mommy.gr

Ασκήσεις για Prenatal yoga

DSC02219

Γράφει η MSc Καθηγήτρια φυσικής αγωγής Ιωάννα Βαπορίδη, ειδικευμένη στο Aqua yoga στην εγκυμοσύνη, τον τοκετό και τη λοχεία

Έχει πια αποδειχθεί αρκετές φορές και επιστημονικά ότι η άσκηση στην περίοδο της εγκυμοσύνης έχει ποικίλα οφέλη τόσο για τη μέλλουσα μητέρα όσο και για το μωρό!
Η προγεννετική γιόγκα, γνωστή ως prenatal yoga είναι ένα ασφαλές είδος άσκησης για την περίοδο της εγκυμοσύνης. Προσφέρει στη γυναίκα την απαραίτητη μυική ενδυνάμωση που χρειάζεται το σώμα για να διατηρείται σε μια καλή φυσική κατάσταση στην ιδιαίτερη περίοδο αυτή, χωρίς πολλούς πόνους και με αυξημένη ενέργεια. Η έγκυος μπορεί να ξεκινήσει το πρόγραμμα από την 14 εβδομάδα και να το συνεχίσει μέχρι και το τέλος της κύησης.

Το μάθημα περιλαμβάνει το απαραίτητο stretching για να νιώσει η έγκυος καλύτερα, την σωματική και ψυχική χαλάρωση που της προσφέρεται στο τέλος του μαθήματος, καθώς και η επικοινωνία με το έμβρυο. Οι αναπνοές συνοδεύουν όλες τις άσκησεις αλλά και προετοιμάζουν τη μέλλουσα μητέρα για τον τοκετό. Το σώμα «δουλεύει» ολοκληρωτικά και η γυναίκα κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών προετοιμάζεται για την μεγαλύτερη εμπειρία της ζωής της.

Ασκήσεις Prental yoga

1. Από καθιστή θέση, εισπνέουμε στο κέντρο και εκπνέοντας κάνουμε κάμψη στο πλάι, όσο μας το επιτρέπει η κοιλιά μας. Εισπνέουμε πάλι και στο κέντρο και εκπνέουμε από την άλλη πλευρά. Προσπαθείστε να κάνετε ένα καλό stretching χωρίς να τραβάτε την κοιλιά σας! Επαναλαμβάνουμε 6-8 φορές2.1.

 

2. Καθόμαστε στο πλάι, λυγίζουμε τα πόδια μας τόσο ώστε να μην «ενοχλούμε» την κοιλιά μας, εισπνέουμε και στην εκπνοή ανεβάζουμε το γόνατο προς τα επάνω. Προσοχή να μην μας «φύγει» η λεκάνη προς τα πίσω! Με αυτή την άσκηση δουλεύουμε τους γλουτούς μας και το περίνεο. Επαναλαμβάνουμε την άσκηση 6-8 φορές ανάλογα με τη φυσική μας κατάσταση!3.

4.

 

Τα τμήματα prenatal yoga πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 10.00-11.00, στου Παπάγου. Για περισσότερα www.aquabirth.gr

Η Ιωάννα Βαπορίδη είναι MSc Καθηγήτρια φυσικής αγωγής, ειδικευμένη στο prenatal & postnatal yoga (ΤΕΦΑΑ Θεσσαλίας και MSc από το Α.Π.Θ στη «Φυσική δραστηριότητα για ειδικούς πληθυσμούς» . Έχει μετεκπαίδευση στην Αγγλία από το Birthlight στο Aqua yoga στην εγκυμοσύνη, τον τοκετό και τη λοχεία, η οποία και το έφερε στην Ελλάδα το 2008! Εχει εξειδίκευση στο aquarebalance και είναι η ιδιοκτήτρια του Aquabirth. Είναι ιδρυτικό μέλος του οργανισμού AHFA – Aquatic Health & Fitness, Professional Association και του ESLM -European Society of Lifestyle Medicine και μέλος του Birthlight of U.K.

Τηλ. : 6987586485
Email: info.aquabirth@gmail.com
www.aquabirth.gr

 

Διάβασε επίσης: Η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη