mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Ιδέες για υγιεινό πρωινό πριν το σχολείο

2 months ago

author:

Mommy.gr

Ιδέες για υγιεινό πρωινό πριν το σχολείο

Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι περίπατος για κανέναν. Ειδικά για τα παιδιά που πρέπει να ετοιμαστούν στα γρήγορα για να πάνε στο σχολείο. Το πρώτο και μεγαλύτερό τους όπλο είναι το πρωινό. «Δεν πίνω το γάλα μου» άρα ο χρόνος περνάει σε βάρος του σχολείου. Δεν λειτουργεί προς την κατεύθυνση που το σκέφτονται τα παιδιά όμως, με αποτέλεσμα πολύ συχνά να φεύγουν για το σχολείο νηστικά. Η αγωνία και το άγχος της μητέρας αυτονόητα. Γι’ αυτό, ας δούμε ιδέες για υγιεινό πρωινό πριν το σχολείο που συνάμα είναι λαχταριστές ώστε τα παιδιά να μην μπορούν πραγματικά να αντισταθούν!

-Pancakes

Τα παιδιά αγαπούν τα pancakes. Ειδικά αν έχετε χρόνο για να παίξετε με το σχήμα τους, θα τα λατρέψουν. Τα pancakes είναι η πιο ικανή βάση για να προσθέσετε πάνω της όλα εκείνα που θέλετε να φάει το παιδί σας για να νιώσετε ασφάλεια με τη διατροφή του. Μέλι, θρυμματισμένοι ξηροί καρποί, φρούτα αλλά ακόμη και ταχίνι ή φυστικοβούτυρο που θεωρούνται απαραίτητες τροφές στην παιδική διατροφή.

-Τοστ ή σάντουιτς

Εύκολο πρωινό, στεγνό και νόστιμο για τα παιδικά γούστα. Ένα τοστάκι ή σαντουιτσάκι με καπνιστή γαλοπούλα, τυρί, ντομάτα, μαρούλι γιατί όχι και αυγό, είναι χορταστικό και δελεαστικό…

-Δημητριακά με γάλα

Αν πάλι θέλετε να λύσετε έξυπνα το κεφάλαιο «γάλα», δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε να τους το δώσετε με δημητριακά. Υπάρχουν παιδικά δημητριακά σε ενδιαφέροντα σχήματα και γεύσεις. Το μέλι και η σοκολάτα είναι κάποια από αυτά τα υλικά που κάνουν τα δημητριακά φίλους των παιδιών.

-Κέικ

Το κέικ περιέχει ζάχαρη αλλά αν είναι φτιαγμένο από τα χεράκια σας, έχετε εσείς τον έλεγχο. Δεν θα το συνιστούσαμε για το καθημερινό πρωινό ενός παιδιού. Ωστόσο, μια στο τόσο δεν είναι πρόβλημα αν αντί για οτιδήποτε άλλο φάει μια φέτα κέικ πριν το σχολείο. Το ίδιο ισχύει και για τα muffins.

-Αυγά τηγανιτά ή βραστά ή ομελέτα

Τα αυγά είναι must για το πρωινό γεύμα αφού χαρίζουν ενέργεια και το πρωί είναι η ιδανική ώρα για την κατανάλωσή τους. Μπορείτε να τους σερβίρετε δύο αυγά τηγανιτά ή βραστά αλλά μπορείτε και να τα μετατρέψετε σε ομελέτα με λίγα λαχανικά όπως πιπεριά αλλά και τυρί ή ακόμη και γαλοπούλα.

-Γιαούρτι με δημητριακά

Είναι ευλογία αν το παιδί δέχεται να φάει γιαούρτι για πρωινό. Πραγματικά! Ένα μπολ με στραγγιστό γιαούρτι και δημητριακά είναι ένα υπέροχο, χορταστικό και σωστό διατροφικά πρωινό για ένα παιδί. Ελαφρύ και ό,τι πρέπει ώστε στο δεύτερο διάλειμμα να πεινάσει για να φάει και το τοστάκι που του ετοιμάσατε.

-Αβοκάντο με καρύδια και μέλι

Τα παιδιά πρέπει να καταναλώνουν πολύ αβοκάντο. Τα καλά λιπαρά του είναι απολύτως απαραίτητα για την ανάπτυξη των παιδιών. Αν το συνδυάσετε με μέλι και θρυμματισμένα καρύδια, τότε μιλάμε για το υπερπρωινό που μπορείτε να δώσετε στα παιδιά σας. Κάτι περισσότερο από το σπανάκι του Ποπάυ δηλαδή…