mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Γονιμότητα: υπάρχουν τροφές που την βοηθούν;

January 2, 2018

author:

Mommy.gr

Γονιμότητα: υπάρχουν τροφές που την βοηθούν;

Στην περίοδο της εγκυμοσύνης συνηθίζεται μια γυναίκα να προσέχει πολύ τη διατροφή της. Αρκετές γυναίκες αλλάζουν τις συνήθειές τους εντελώς και αυτό είναι το σωστό αφού η έγκυος δεν τρέφεται πια μόνο για τον εαυτό της. Εξίσου σημαντικό όμως είναι και το διάστημα πριν την εγκυμοσύνη. Ο οργανισμός πρέπει να είναι σωστά προετοιμασμένος για να δεχθεί και να ανταποκριθεί σωστά σε αυτή τη νέα κατάσταση. Ειδικότερα, όταν υπάρχουν προβλήματα υπογονιμότητας, η διατροφή μπορεί πολύ σημαντικά να βοηθήσει τη γυναίκα να γίνει γόνιμη αλλά και τον άνδρα. Η απάντηση, λοιπόν, είναι πώς υπάρχουν τροφές που βοηθούν τη γονιμότητα, ακριβώς όπως υπάρχουν και τροφές ή συνήθειες που δρουν εναντίον της.

-Εσπεριδοειδή
Τα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, λεμόνια, γκρέιπφρουτ, μανταρίνια) είναι σύμμαχός σας στην γονιμότητα. Η βιταμίνη C που βρίσκουμε άφθονη στα εσπεριδοειδή, θωρακίζει την υγεία. Η γονιμότητα επηρεάζεται σημαντικά από το σύνολο της εικόνας κάποιου στα θέματα της υγείας. Ένας υγιής οργανισμός παράγει καλύτερης ποιότητας σπέρμα για παράδειγμα. Ακόμη, η βιταμίνη D που παίρνουμε από τα εσπεριδοειδή βελτιώνει την κινητικότητα του σπέρματος και ισορροπεί τα επίπεδα των γυναικείων ορμονών.

-Αυγά
Τα αυγά δεν είναι ωφέλιμα μόνο για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες που παίρνουμε από το ασπράδι τους ή για την πρωτεϊνη τους που μας τροφοδοτεί με ενέργεια. Τα αυγά είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης D που είναι τόσο πολύτιμη για τη γονιμότητα γυναικών και ανδρών. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο Γέιλ, βρέθηκε πως από το 67% γυναικών που αντιμετώπιζαν προβλήματα γονιμότητας, μόνο το 7% είχς φυσιολογικά επίπεδα βιταμίνης D…

-Μπανάνες
Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Ειδικότερα, η βιταμίνη Β6 ρυθμίζει τις ορμόνες και βοηθά την ενίσχυση του σπέρματος. Οι μπανάνες είναι πολύτιμη τροφή και για γυναίκες με ακανόνιστο κύκλο.

-Αμύγδαλα
Η βιταμίνη Ε που βρίσκουμε άφθονη στα αμύγδαλα βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα του σπέρματος. Τα αμύγδαλα, ωστόσο, όπως οι ξηροί καρποί γενικότερα, προστατεύουν το DNA του ωαρίου και του σπέρματος.

-Σολομός
Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, πλούσιο σε ω-3 λιπαρά. Παράγει, λοιπόν, αντιοξειδωτικά, που προστατεύουν το σπέρμα και τα ωάρια από τις ελεύθερες ρίζες. Παράλληλα, αποτρέπει τις γενετικές ανωμαλίες και τις αποβολές καθώς προλαμβάνει την θραύση των χρωμοσωμάτων. Με τον ίδιο τρόπο είναι ωφέλιμο και το σκουμπρί…