mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
Γωνιά της μαμάς ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ

7 συμβουλές μαγειρικής για μαμάδες που … τρέχουν!

October 30, 2019

author:

Mommy.gr

7 συμβουλές μαγειρικής για μαμάδες που … τρέχουν!

Αποφλοίωση, κοπή, ανάμιξη, ψήσιμο, τηγάνισμα! Όλες αυτές οι διαδικασίες μονομιάς μπορεί να καταλήξουν κουραστικές και χρονοβόρες. Οι περισσότερες μητέρες έχουμε ένα κάρο ευθύνες να συμπεριλάβουμε στο ταραχώδες πρόγραμμά μας. Συνήθως, έχουμε μόνο τα Σαββατοκύριακα ελεύθερα για να ετοιμάσουμε περίτεχνα γεύματα. Τις υπόλοιπες ημέρες, ψάχνουμε τρόπους για να κερδίσουμε χρόνο και να αυξήσουμε την ταχύτητα στην κουζίνα μας. Ας δούμε μερικές συμβουλές που θα βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση:

1. Κάνε πρόγραμμα. Φτιάξε μια λίστα με όλα τα φαγητά που θέλεις να μαγειρέψεις την επόμενη εβδομάδα και κατέγραψε όλα τα απαιτούμενα συστατικά. Τα Σαββατοκύριακα, όταν είσαι ελεύθερη να πας για ψώνια, θα πρέπει να προμηθεύεσαι όλα τα συστατικά σύμφωνα με τη λίστα σου. Μην αγοράζεις μεγάλες ποσότητες, δεδομένου ότι μπορεί να μην τις χρησιμοποιήσεις.  Διάβασε επίσης: Καταστρώνοντας το πρόγραμμα διατροφής της εβδομάδας!

2. Αποθήκευσε τα μυρωδικά. Συστατικά που είναι κοινά σε πολλές συνταγές, όπως τα κρεμμύδια, οι πιπεριές, το σκόρδο, ο μαϊντανός, το άνιθο, το λεμόνι μπορούν να αποθηκευτούν με τρόπο ώστε να χρησιμοποιούνται εύκολα. Για παράδειγμα, μπορείς να ψιλοκόψεις τα μυρωδικά και να τα βάλεις στην κατάψυξη και να αποθηκεύσεις τον χυμό των λεμονιών σε παγοκύστες.

shutterstock_91076843

3. Κάνε προεργασία στα λαχανικά. Τα λαχανικά που θα χρησιμοποιήσεις μέσα στην εβδομάδα, μπορείς να τα προμαγειρέψεις και μετά να τα καταψύξεις. Για παράδειγμα, μπορείς να τσιγαρίσεις το σπανάκι με τα μυρωδικά του το σαββατοκύριακο και μέσα στην εβδομάδα να προσθέσεις το ρύζι αφού ξεπαγώσεις το σπανάκι.

4. Τσιγάρισε τα κρεμμύδια. Τα περισσότερα φαγητά απαιτούν να τσιγαρίσουμε αρχικά το κρεμμύδι και μετά να προσθέσουμε τα λοιπά υλικά. Αν έχουμε ετοιμάσει μια ποσότητα σοταρισμένων κρεμμυδιών, θα εξοικονομήσουμε περίπου 15 λεπτά μαγειρέματος καθημερινά.

5. Πουρές & σάλτσες. Το σπίτι θα πρέπει να είναι εφοδιασμένο με πουρέδες και σάλτσες όπως σάλτσα ντομάτας ή μουστάρδας, οι οποίες θα βοηθάνε στο γρήγορο μαγείρεμα.

6. Όλα τα απαραίτητα είδη σε αφθονία. Είδη όπως το αλάτι, το πιπέρι, τα μπαχαρικά, το κορν φλάουρ, το μπέικιν πάουντερ, το λάδι, το ξύδι και πολλά άλλα, θα πρέπει να υπάρχουν σε ποσότητες που να καλύπτουν τουλάχιστον ένα μήνα, ανά πάσα στιγμή.

7. Βράσε από πριν. Κάποια τρόφιμα όπως αυγά, κρέας ή κοτόπουλο καλό είναι να τα βράζεις πιο πριν και να τα καταψύχεις.

Διάβασε επίσης: Παιδί δύσκολο στο φαγητό; Βάλε πρόγραμμα!

Originally posted 2015-03-05 04:30:57.