mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΠΑΙΔΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ

5+1 ιδέες που χωρούν απαραίτητες για τον παιδικό οργανισμό τροφές

4 months ago

author:

Mommy.gr

5+1 ιδέες που χωρούν απαραίτητες για τον παιδικό οργανισμό τροφές

Τα παιδιά δύσκολα τρώνε όλα εκείνα που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό τους. Επίσης τα παιδιά έχουν εμμονές. Πόσα από αυτά δεν κολλάνε με τις τηγανιτές πατάτες και τα μακαρόνια; Σκεφτήκαμε 5+1 ιδέες μέσα στις οποίες μπορείτε να κρύψετε πολλές τροφές που είναι απαραίτητες για τον παιδικό οργανισμό και την ανάπτυξή του. Ας δούμε ποιες και πώς;

-Τα πονηρά κεφτεδάκια

Τα παιδιά αγαπούν τα κεφτεδάκια. Νόστιμα και σε ελκυστικό σχήμα καθώς είναι στρογγυλά και μικρούλικα. Να ξέρετε ότι μέσα στα κεφτεδάκια μπορείτε να κρύψετε πολλές τροφές που τα παιδιά δεν τρώνε. Από λαχανικά που δεν θέλουν ούτε να τα δουν, μέχρι όσπρια, όλων των ειδών τα κρέατα, πουλερικά και φυσικά ψάρι! Μην αποκαλύψετε τα συστατικά και έχετε το κεφάλι σας ήσυχο…

-Μακαρονοσαλάτες

Ποιο παιδί δεν αγαπά τα μακαρόνια; Όχι απαραίτητα σπαγγέτι που τους είναι δύσκολα διαχειρίσιμα στο πιρούνι, αλλά οτιδήποτε σε pasta με περίεργα σχήματα. Από κοχυλάκια μέχρι φαρφάλες και πένες μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για θαυμάσιες μακαρονοσαλάτες ελκυστικές στα παιδιά. Προσθέστε αρακά, καλαμπόκι, ντοματίνια που πάντα τραβούν το ενδιαφέρον τους και ένα απαλό dressing με υλικά όπως το γιαούρτι, η σάλτσα ντομάτας, η χειροποίητη μαγιονέζα και η μουστάρδα.

-Πατατούλες τηγανιτές… αλλιώς

Αδυναμία των παιδιών οι τηγανιτές πατάτες. Δεν είναι ανάγκη όμως να τις τρώνε πάντα σκέτες. Πάρτε το πυρέξ σας και δημιουργήστε. Φτιάξτε τους ένα ογκρατέν με τηγανιτές πατάτες σε ροδέλες χοντρές, προσθέστε διάφορα τυριά και μαδημένο φιλέτο από κοτόπουλο ή λαχανικά όπως καρότο, αρακά και καλαμπόκι. Ακόμη και αβγό μπορείτε να προσθέσετε με λίγο γάλα για να κάνει μια ωραία τραγανή κρούστα.

-Τα πολύχρωμα καλαμάκια

Στα παιδιά αρέσουν πολύ τα χρώματα. Ο σολομός είναι ελκυστικός γιατί είναι ροζ. Οι πιπεριές επίσης καθώς είναι πολύχρωμες. Συνδυάστε μπουκίτσες από σολομό ή τρυφερό κοτόπουλο αλλά ακόμη και χοιρινό με διάφορα λαχανικά, ψήστε τα και τα παιδιά θα ενθουσιαστούν από τα τόσα χρώματα!

-Το burger πάντα

Μην σας τρομάζει. Δεν εννοούμε το έτοιμο και δεν είναι πρόχειρο φαγητό αφού θα το φτιάξετε με τα χεράκια σας. Το burger δίνει τη δυνατότητα στο παιδί να φάει κρέας, κοτόπουλο, λαχανικά ή ό,τι άλλο αποφασίσετε να βάλετε στο ζουμερό μπιφτέκι. Μέσα στα ψωμάκια προσθέστε τις δικές σας χειροποίητες σος, φέτες από ντομάτα αλλά και ψητά μανιτάρια που είναι πλούσια σε πρωτεϊνη.

-Smoothies και δροσεροί χυμοί φρούτων

Τέλος, μέσα στα δροσιστικά smoothies και τους χυμούς μπορείτε να κρύψετε απεριόριστες τροφές που ένα παιδί μπορεί να μην τρώει. Από λάχανο μέχρι γιαούρτι ή γάλα. Διακοσμήστε όμορφα τα ποτήρια τους και τα παιδιά θα εστιάσουν εκεί και όχι στα συστατικά.