mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΠΑΙΔΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ

5 από τις καλύτερες τροφές για παιδιά

5 months ago

author:

Mommy.gr

5 από τις καλύτερες τροφές για παιδιά

Κάποιες από τις τροφές αυτές τους αρέσουν τόσο πολύ που γλείφουν και τα δάχτυλά τους. Άλλες πάλι ούτε να τις δουν. Όλες όμως απαραίτητες για την ανάπτυξη των παιδιών και τέτοιες που αξίζει να σκεφτείτε πολύ για να βρείτε τρόπους να τις εντάξετε στις καθημερινές διατροφικές συνήθειες των παιδιών σας. Ας δούμε 5 από τις καλύτερες τροφές για παιδιά.

1. Το γάλα

Πλούσιο σε ασβέστιο το γάλα βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν γερά οστά. Αν το παιδί σας δεν έχει δυσανεξία στη λακτόζη ή αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος υγείας για τον οποίο θα έπρεπε να μην καταναλώνει γάλα, τότε θα πρέπει να πίνει τουλάχιστον 3 ποτήρια την ημέρα. Αν πάλι το σιχαίνεται και δεν θέλει ούτε να το βλέπει, προσπαθήστε να το βάλετε μέσα σε smoothies μαζί με φρούτα και άλλα υλικά προκειμένου να καταφέρετε να το πιει.

2. Το φιστικοβούτυρο


Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και Β6, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο και άλλα πολύτιμα για τον οργανισμό του παιδιού. Είναι νόστιμο και τα περισσότερα παιδιά το λατρεύουν. Τα καλά λιπαρά του βοηθούν στη σωστή ανάπτυξη του παιδιού και κάπως έτσι το φιστικοβούτυρο αποτελεί μια από τις must τροφές για το καθημερινό διαιτολόγιο του παιδιού.

3. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι απαραίτητο ειδικά για παιδιά που αρνούνται να πιουν το γάλα τους. Τώρα θα σκεφθείτε «Πόσο πιθανό είναι για ένα παιδί που δεν πίνει γάλα να φάει γιαούρτι;» Πράγματι πρέπει να είστε πολύ τυχερή. Αν όχι, προσπαθήστε να δώσετε το γιαούρτι στο παιδί σας με τη μορφή παγωτού –ποιο παιδί λέει όχι στο παγωτό- ή μέσα σε smoothies και σος στις σαλάτες.

4. Δημητριακά


4λούσια σε φυτικές ίνες τα δημητριακά είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να δώσετε στο παιδί σας για το πρωινό του. Μαζί με γάλα καταφέρνετε και γάλα να πιει και δημητριακά να φάει. Τα δημητριακά χαρίζουν ευεξία και ενέργεια στα παιδιά για να ανταπεξέλθουν στο απαιτητικό πρόγραμμα της μέρας τους. Μπορείτε ακόμη και να τους τα δώσετε για σνακ με τη μορφή μιας μπάρας δημητριακών.

5. Αυγά


Τα αυγά είναι μια τέλεια πηγή πρωτεΐνης και σιδήρου καθώς και πολύτιμων βιταμινών και μετάλλων. Τρεις φορές την εβδομάδα είναι καλό να τρώει αυγό το παιδί αν όχι κάθε μέρα. Δοκιμάστε πολλούς διαφορετικούς τρόπους προκειμένου να του το δώσετε. Όχι στο ωμό αυγό αφού υπάρχει ο κίνδυνος σαλμονέλας.