mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
Eίμαι μαμά Διατροφή & Συνταγές ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Συμβουλές ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ & ΑΣΚΗΣΗ

5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά!

2 weeks ago

author:

Mommy.gr

5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά!

Όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά, υπάρχουν ορισμένες κατευθυντήριες γραμμές που είναι καλό να ακολουθήσεις για να δεις αποτελέσματα. Επίσης, υπάρχουν και συμβουλές που σε αποτρέπουν από κάποιες κακές ή λανθασμένες συνήθειες. Ας δούμε εδώ τι δεν πρέπει να κάνεις, όταν προσπαθείς να αδυνατίσεις:
-varakia-ekgymnashs-xerivn1. Μην υποτιμάς τα βαράκια!
Θέλεις να χάσεις τα τελευταία 3-4 κιλά και ο διάδρομος δεν κάνει πια δουλειά; Ξεκίνα να κάνεις βαράκια. Ασκήσεις με βαράκια μόλις 2-4 κιλών μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο να σε βοηθήσουν να ρίξεις τα τελευταία κιλά. Ξεκίνα με ελαφριά βαράκια, για να πετύχεις ακόμη πιο καλά αποτελέσματα!
2. Μην παραμελείς την προπόνησή σου!
Το γεγονός ότι είχες μια κουραστική μέρα στη δουλειά δεν σημαίνει ότι απαλλάσσεσαι από τη βραδινή σου προπόνηση. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να αξιοποιήσεις το άγχος σου για να τροφοδοτήσεις την προπόνηση σου. Μην παραλείπεις τη γυμναστική σου γιατί θα το μετανιώσεις!
868280_salad_23. Μη “πνίγεις” τη σαλάτα με dressing!
Έκανες την όμορφη επιλογή να έχεις μια υγιεινή σαλάτα για μεσημεριανό γεύμα! Όμως, για ποιο λόγο την “πνίγεις” με το dressing; Οι σάλτσες για σαλάτες είναι συνήθως πλούσιες σε θερμίδες, λιπαρά και νάτριο, οπότε καλύτερα απόφυγέ τες! Μπορείς να φτιάξεις τη δική σου σάλτσα, ώστε να μπορείς να ελέγχεις τα συστατικά. Επίσης φρόντισε να βάλεις πολύ λίγη σάλτσα για σαλάτα σου.
W4. Mη χάνεις τον ύπνο σου!
Μην πέφτεις στο κρεβάτι αργά και ξυπνάς νωρίς, επειδή έτσι χάνεις ένα ζωτικό μέρος της απώλειας βάρους: τον ύπνο! Κοιμήσου 7-9 ώρες κάθε βράδυ, αποφεύγοντας έτσι την έκκριση κορτιζόλης, μιας ορμόνης που μπορεί να σε οδηγήσει να βάλεις βάρος. Η αφθονία του ύπνου θα σε βοηθήσει επίσης να τροφοδοτήσεις τις προπονήσεις σου με περισσότερη ενέργεια!
5. Μην τρως αργά τη νύχτα!
Νιώθεις λιγούρα για ένα σνακ αργά τη νύχτα; Να είσαι σίγουρη ότι το τσιμπολόγημα αργά το βράδυ δεν είναι τίποτα άλλο παρά πρόβλημα. Ειδικά αν τρως σχεδόν μόνο λαχανικά, οποιοδήποτε άλλο γεύμα πολύ πλούσιο σε θερμίδες και λίπος, είναι πολύ δύσκολο να το κάψεις πριν από τον ύπνο. Αντί να τρως αργά τη νύχτα, προτίμησε ένα υγιεινό σνακ μετά το δείπνο, όπως sticks λαχανικών.

Originally posted 2014-09-23 11:44:05.