mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
LIFESTYLE ΑΣΚΗΣΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΥΓΕΙΑ

10 λόγοι για να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας

November 27, 2015

author:

Mommy.gr

10 λόγοι για να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας

Αν ήταν εύκολο να είμαστε όλες αθλητικοί τύποι σίγουρα θα το κάναμε. Αλλά δεν είναι. Γυρνάμε στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, όπου είμαστε καθισμένες σε μία καρέκλα ή όρθιες για πολλές ώρες και το μόνο που θέλουμε είναι να την αράξουμε στον καναπέ και να μην κάνουμε τίποτα. Όταν, μάλιστα, συνειδητοποιήσουμε και τι μας περιμένει στη συνέχεια- δουλειές, διαβάσματα, τρεχάματα- τότε είναι που η ιδέα της γυμναστικής πάει περίπατο!

Και ενώ όλες γνωρίζουμε ότι η άσκηση κάνει καλό στη διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους, ίσως να μην έχουμε αντιληφθεί πόσα ακόμα οφέλη έχει η γυμναστική για το σώμα μας. Διαβάστε παρακάτω τι μπορεί να σας προσφέρει η τακτική άσκηση και προβληματιστείτε.

1. Θα βελτιώσει τη μνήμη σας
Μήπως αισθάνεστε ότι σκέφτεστε λίγο πιο καθαρά μετά από μια καλή προπόνηση; Δεν είναι μόνο ο εγκέφαλός σας που έχει πάρει περισσότερο οξυγόνο, αλλά όπως έχουν δείξει πολλές μελέτες, η άσκηση μπορεί να ενισχύσει τη μνήμη σας και να σας βοηθήσει να μάθετε ευκολότερα. Φυσικά, μια έντονη προπόνηση αμέσως πριν από κάποια σημαντική πνευματική εργασία θα μπορούσε να σας κουράσει περισσότερο από το να σας κάνει «εξυπνότερες», αλλά αναμφίβολα η γυμναστική και η διαύγεια του πνεύματος συνδέονται.

2. Θα έχετε καλύτερη στάση σώματος
Η καλή στάση του σώματος είναι σημαντική και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το πετύχετε είναι να ασκείτε τους μυς που κρατούν την πλάτη σας ίσια. μερικά από τα πιο κοινά προβλήματα που έχουν οι άνθρωποι, οφείλονται στην κακή στάση του σώματος και στην έλλειψη άσκησης. Η τακτική άσκηση δυναμώνει τους κοιλιακούς, την πλάτη και άλλους μυς που ενισχύουν την στάση σας και σας υποστηρίζουν όταν κάθεστε ή στέκεστε.

3. Θα ενισχύσει την αυτοπεποίθησή σας
Προφανώς, η άσκηση μπορεί να βελτιώσει την εμφάνισή σας και μία βελτιωμένη εικόνα του εαυτού σας μπορεί να εκτοξεύσει την αυτοπεποίθησή σας. Η άσκηση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο ολοκληρωμένες και κοινωνικές (αν ασκηθείτε στο γυμναστήριο). Ακόμα και αν δεν μπορείτε να δείτε άμεσα αποτελέσματα στο σώμα σας, η προσπάθεια θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα.

4. Θα απαλλαγείτε από το στρες
Όλοι έχουμε άγχος στη ζωή μας, είτε πρόκειται για μία περιστασιακή δύσκολη μέρα ή ένα πιο σοβαρό, χρόνιο πρόβλημα. Πράγματι, το στρες μπορεί γεμίσει το μυαλό σας με αρνητικές σκέψεις που σας καταβάλουν, αλλά ευτυχώς η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την καταπολέμησή του. Από τη μία πλευρά οι ενδορφίνες που εκλύονται κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι φυσικοί μαχητές του άγχους και από την άλλη η αγαπημένη μας μορφή γυμναστικής βοηθάει να ξεφύγει η σκέψη σας από τα πράγματα που σας προβληματίζουν.

shutterstock_125526356

5. Θα κοιμηθείτε καλύτερα
Αν έχετε πρόβλημα να κοιμηθείτε το βράδυ, το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου συμβουλεύει να ασκήστε τακτικά για να κοιμάστε καλύτερα. Η καλύτερη στιγμή για να ασκηθείτε είναι το πρωί ή το απόγευμα. Όχι πριν πέσετε στο κρεβάτι, γιατί αν ασκείστε πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου, τότε μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα!

6. Θα έχετε περισσότερη ενέργεια
Μπορεί να φαίνεται περίεργο πως η τακτική άσκηση μετά από μία εξαντλητική μέρα μπορεί να σας γεμίζει ενέργεια, αλλά πραγματικά έτσι συμβαίνει. Σύμφωνα με μελέτες, η άσκηση στη μέση της ημέρας μπορεί να σας κάνει πιο ενεργητικές και παραγωγικές για το υπόλοιπο απόγευμα.

7. Θα κάνετε καλύτερο sex
Έχω ακόμη την προσοχή σας; Ναι, πράγματι, μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική άσκηση μπορεί να αυξήσει τη σεξουαλική διέγερση και να μειώσει τον κίνδυνο των ανδρών για στυτική δυσλειτουργία, επειδή βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

8. Θα αρρωσταίνετε πιο σπάνια
Κανείς δεν θέλει να πέφτει άρρωστος στο κρεβάτι κάθε τρεις και λίγο και η άσκηση μπορεί να βοηθήσει σ’ αυτό. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά είχαν τις μισές πιθανότητες να αρπάξουν ένα κρυολόγημα από ό, τι οι άνθρωποι που έκαναν καθιστική ζωή.

shutterstock_247468048

9. Θα ζήσετε περισσότερο
Δεν είναι μυστικό ότι ο υγιεινός τρόπος ζωής που συνδυάζει διατροφή και γυμναστική είναι το κλειδί της μακροζωίας. Σύμφωνα με μελέτες, η άσκηση βελτιώνει το προσδόκιμο ζωής όσο και η διακοπή του καπνίσματος. Είναι, πράγματι, αλήθεια ότι το να κάθεσαι όλη μέρα σε σκοτώνει λίγο-λίγο. Μόνο η τακτική άσκηση μπορεί να αποτρέψει το μοιραίο αποτέλεσμα.

10. Απλά θα είστε πιο ευτυχισμένες
Όλα αυτά μαζί θα κάνουν πιο ευτυχισμένες! Βρείτε μία δραστηριότητα που να αγαπάτε και αφιερώστε της λίγο χρόνο καθημερινά ή μέρα παρά μέρα. Η διάθεσή σας θα βελτιωθεί σημαντικά και όλοι γύρω σας θα αναρωτιούνται γιατί λάμπετε.

Διάβασε επίσης: Ποια μορφή άσκησης είναι κατάλληλη για το διάστημα λίγο πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;