Φρούτα και λαχανικά στη διατροφή του παιδιού μας
mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
Eίμαι μαμά Διατροφή & Συνταγές Η σχέση με το παιδί Σπίτι & μαμά Συμβουλές

Φρούτα και λαχανικά στη διατροφή του παιδιού μας

June 11, 2014

author:

Mommy.gr

Φρούτα και λαχανικά στη διατροφή του παιδιού μας

Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες, άλατα και φυτικές ίνες. Είναι από τις πιο πολύτιμες διατροφικές αξίες για όλους μας, πόσο μάλλον για τα παιδιά μας. Το ιδανικό θα ήταν να δίνουμε στα παιδιά τέσσερις μερίδες καθημερινά. Γενικά, είναι προτιμότερο να δίνουμε στο παιδί τα λαχανικά ωμά παρά μαγειρεμένα. Προσπαθούμε να δίνουμε στυμμένο χυμό στο παιδί αντί για συσκευασμένο.

Καλή ιδέα είναι να του προσφέρουμε για ενδιάμεσο σνακ κομμάτια καρότου, αγγουριού, πιπεριάς ή μήλου. Δίνουμε ποικιλία φρούτων και λαχανικών στο παιδί μέσα στη μέρα, από μικρή ηλικία για να τα συνηθίσει. Σημαντικές πηγές σε βιταμίνη C είναι το πεπόνι, οι φράουλες, ο ανανάς, το πορτοκάλι, το γκρέιπφρουτ, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, οι ντομάτες, τα φασολάκια και τα μπιζέλια.
Αν στο παιδί μας δεν αρέσουν τα φρούτα και τα λαχανικά κάνουμε προσπάθεια να τα συμπεριλάβουμε στη διατροφή του, προσφέροντας τα με εναλλακτικούς τρόπους. Σερβίρουμε τα φρούτα ως φρουτοσαλάτα, χυμό, μιλκσέικ με φρούτα, κρέμα με κομμένα φρούτα, φρουτογιαούρτι, κομματάκια φρούτου μέσα σε ζελέ, παστά φρούτα αναμειγμένα στο γιαούρτι ή στα δημητριακά του προγεύματος. Επίσης μαγειρεύουμε ποικιλία λαχανικών και τα προσθέτουμε αλεσμένα στις σούπες, στις σάλτσες για τα ζυμαρικά. Καλή ιδέα είναι να βάλουμε τριμμένα λαχανικά όπως κολοκύθι και μανιτάρι στα μπιφτέκια, ή να φτιάξουμε χυμούς λαχανικών όπως χυμό καρότου.