Τροφές που διώχνουν το άγχος!
mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ

Τροφές που διώχνουν το άγχος!

April 17, 2020

author:

Mommy.gr

Τροφές που διώχνουν το άγχος!

Η διατροφή τελικά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και για την σωστή ισορροπία της ψυχικής μας κατάστασης! Μελέτες έχουν αποδείξει ότι υπάρχουν συστατικά που περιέχονται σε τροφές τα οποία μπορούν να μας ηρεμήσουν, να καλμάρουν τα νεύρα μας και να μας βοηθήσουν να διώξουμε το άγχος!

Σπαράγγια
Μπορεί να μην είναι πολύ αγαπητά από όλους αλλά αυτά τα πράσινα στικς είναι πλούσια σε φολικό οξύ το οποίο είναι απαραίτητο για την ηρεμία μας!

Αβοκάντο
Η γλουταθειόνη που περιέχεται στο αβοκάντο καθώς και η βιταμίνη Ε, βιταμίνη B, η βίτα-καροτίνη και η λουτεΐνη σχηματίζουν ασπίδα κατά του άγχους. Επίσης περιέχει σημαντικές ποσότητες . Χάρη στην ουδέτερη γεύση του μπορεί να καταναλωθεί ως φρούτο αλλά και μέσα σε σαλάτες και σάντουιτς.

Μούρα
Τα μούρα εκτός από νοστιμιά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδοτικά και βιταμίνη C που ενισχύουν τον οργανισμό και κρατάνε την πίεση στα σωστά επίπεδα.

Κάσιους
Οι ξηροί καρποί είναι απαραίτητοι στη διατροφή μας λόγω των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν. Ένας όμως ακόμη λόγος να τους αγαπήσουμε και ιδιαίτερα τα πεντανόστιμα κάσιους είναι ότι περιέχουν ψευδάργυρο που δρα ενάντια στην κατάθλιψη και στο άγχος. Κάθε φορά που θα νιώθουμε λιγούρα μπορούμε να την κόψουμε με λίγα κάσιους κάνοντας έτσι καλό και στα νεύρα μας!

Χαμομήλι
Η φύση μας προικίζει με τα καλύτερα της! Το χαμομήλι είναι γνωστό για τις ηρεμιστικές του ιδιότητες και γι’ αυτό οι ειδικοί συστήνουν να καταναλώνεται πριν τον βραδινό μας ύπνο!
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βράσετε λίγο χαμομήλι και να το πιείτε το βράδυ… θα σας ηρεμήσει και μπορεί να σας νυστάξει κιόλας!

Σοκολάτα
Πολλοί από εμάς θα έχουμε βρεθεί στην κατάσταση όπου αναζητάμε να φάμε λίγη σοκολάτα έπειτα από μια  άσχημη μέρα. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι η σοκολάτα όντως μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα χάρη στις πολυφαινόλες και άλλων αντιοξειδωτικών που περιέχει. Προτιμήστε όμως τη μαύρη σοκολάτα καθώς είναι πιο υγιειενή από τις σοκολάτες γάλακτος και πιο φιλική στα άτομα που είναι σε δίαιτα!

Σκόρδο
Η έντονη μυρωδιά του και γεύση του ταιριάζει στα περισσότερα φαγητά. Η αλήθεια είναι ότι οι ιδιότητες του σκόρδου ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα το οποίο μπορεί να ατονεί λόγω του άγχους ! Οπότε τσιγαρίζουμε και βάζουμε σκόρδο σε όλα τα φαγητά!

Πορτοκάλια
Είναι το πιο δημοφιλές φρούτο για την ποσότητα βιταμίνης C που περιέχει και μας τονώνει βοηθώντας τον οργανισμό μας να είναι πιο ενεργητικός! Μπορείτε να έχετε πάντα μαζί σας ένα πορτοκάλι και να το καταναλώνετε σε καθημερινή βάση!

Βρώμη
Όταν καταναλώνουμε βρώμη ο εγκέφαλός μας παράγει σεροτονίνη μια ουσία που μας κάνει να αισθανόμαστε καλά! Μας δημιουργεί την αίσθηση ευεξίας και μας κάνει πιο χαρούμενους χωρίς να προκαλούμε στρες και άγχος! Βάλτε το στην καθημερινή σας διατροφή, στο πρωινό σας, ή φτιάξτε σνακ για εσάς και τα παιδιά!

Μπανάνα
Εάν κάποια στιγμή νιώσετε άγχος ή νεύρα φάτε μία μπανάνα! Οι ειδικοί μας πληροφορούν ότι οι βιταμίνες και τα συστατικά του φρούτου βοηθάνε στην παραγωγή της σεροτονίνης ενώ παράλληλα μας γεμίζει ενέργεια!

Διαβάστε επίσης:

6 τροφές που μάς κάνουν πιο χαρούμενους!
Τα καλύτερα προϊόντα για την ισορροπία του οργανισμού μας!

Originally posted 2015-08-05 04:30:24.