mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΑΣΚΗΣΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΥΓΕΙΑ ΥΓΕΙΑ & ΑΣΚΗΣΗ

Το HIPP (High Intensity Pilates Program) είναι η απόλυτη επιλογή για να φύγει η κοιλίτσα της εγκυμοσύνης. Δοκίμασέ το!

September 22, 2016

author:

Mommy.gr

Το HIPP (High Intensity Pilates Program) είναι η απόλυτη επιλογή για να φύγει η κοιλίτσα της εγκυμοσύνης. Δοκίμασέ το!

Στα 10 μαθήματα αισθάνεσαι τη διαφορά,
στα 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις ένα καινούργιο σώμα.

Αυτό δήλωνε ο εμπνευστής αυτού του καινοτόμου θεραπευτικού συστήματος άσκησης μυαλού και σώματος που λέγεται pilates.
Τα οφέλη και τα άμεσα αλλά σταθερά αποτελέσματα που έχει, έχουν δημιουργήσει φανατικό κοινό.
Οι μέλλουσες μαμάδες το επιλέγουν για να συντηρήσουν το σώμα τους,  να το βοηθήσουν να αντιμετωπίσει τις αλλαγές της εγκυμοσύνης και φυσικά για να επανέλθει σύντομα.

Όπως μας λέει, η Pilates Instructor Κατερίνα Μπιζιλιώτη, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν εστιάζουμε στην κοιλιά.  Προσπαθούμε με ειδικές ασκήσεις να ενισχύσουμε την πλάτη της γυναίκας. Το κέντρο βάρους αλλάζει και η επιβάρυνση στη μέση και τα γόνατα είναι μεγάλη. Η σπονδυλική στήλη δέχεται ένταση (σωματική και ψυχολογική) και μπλοκάρει. Εάν μείνει αυτή η ένταση μετά τον τοκετό που τα πράγματα δυσκολεύουν, φεύγει δύσκολα. Με συγκεκριμένες ασκήσεις προσπαθούμε να επιμηκύνουμε τη σπονδυλική στήλη και να ανοίξουμε το στέρνο, επιτυγχάνοντας συγχρόνως ξεμπλοκάρισμα της πλάτης και καλύτερη αναπνοή.
Προφανώς όλα τα παραπάνω γίνονται με την άδεια του γυναικολόγου και αφορούν γυναίκες που δεν αντιμετωπίζουν επιπλοκές ή προβλήματα στην εγκυμοσύνη τους. Για να δούμε όμως τί συμβαίνει μετά τον τοκετό;
shutterstock_309147551
Η κατάλληλη χρονική στιγμή επιστροφής στη γυμναστική, μετά τον τοκετό, ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από το γιατρό σας.  Σε κάθε περίπτωση αυτή είναι η στιγμή για να  εστιάσουμε στην κοιλιά. Οι κοιλιακοί μύες έχουν ατροφήσει και είναι πολύ δεκτικοί σε οποιαδήποτε μορφή άσκησης. Εάν μάλιστα έχει προηγηθεί η ενδυνάμωση της πλάτης, τότε τα πράγματα είναι ακόμα πιο άμεσα και εύκολα.
Στο Body Basics Pilates Studio εφαρμόζουμε το πρόγραμμα HIPP ειδικά για τις νέες μητέρες.
Γνωρίζω πόσες δυσκολίες υπάρχουν, έχω ζήσει κι εγώ 2 εγκυμοσύνες. Γνωρίζω, επίσης, ότι οι νέες μητέρες είναι άυπνες, κουρασμένες και προσπαθούν να βρούν τα πατήματά τους στη νέα τους καθημερινότητα. Και τέλος κατανοώ ότι έχουν λίγο χρόνο στη διάθεση τους γιατί πρέπει να επιστρέψουν να θηλάσουν τα μωράκια τους.
Χρησιμοποίησα, λοιπόν, αυτήν την εμπειρία μου και σχεδίασα το πρόγραμμα HIPP.
Το HIPP ειναι ενα μάθημα υψηλής έντασης το οποίο διαρκεί μόνο 30 λεπτά και γίνεται στα όργανα του pilates. Ακολουθεί τις βασικές αρχές του pilates αλλά οι ασκήσεις γίνονται διαδοχικά η μία μετά την άλλη δουλεύοντας τους μύες ταυτόχρονα, συνεχόμενα, συνδυάζοντας cardio, ταχύτητα και μυική ενδυνάμωση. Μεγιστοποιεί την καύση λίπους και οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα: Γραμμωμένη κοιλιά μόλις λίγους μήνες μετά τον τοκετό!
Ιδανικά, οι νέες μαμάδες θα πρέπει να έρχονται 2 με 3 φορές την εβδομάδα και να ενισχύουν την προσπάθεια με σωστή διατροφή. Και εάν θέλουν έχουμε και parking για καρότσια…

Tips:
Η Κατερίνα Μπιζιλιώτη, είναι Pilates Instructor και RAD, ISTD Registered Teacher.
To Body Basics Pilates Studio βρίσκεται Λεωφ. Πεντέλης & Ηρώδου Αττικού 2, Χαλάνδρι.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.