mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
Επικαιρότητα

Το να είσαι γονιός είναι εξουθενωτικό, παραδέχεται η Pampers μέσα από νέες τρυφερές διαφημίσεις

1 week ago

author:

Mommy.gr

Το να είσαι γονιός είναι εξουθενωτικό, παραδέχεται η Pampers μέσα από νέες τρυφερές διαφημίσεις

Η μάρκα φέρνει στο προσκήνιο πραγματικούς γονείς και την υποστήριξή τους από συμπάσχοντες.

Λένε ότι τίποτα δεν μπορεί να μας προετοιμάσει για τον γονεϊκό ρόλο, που δεν είναι ακριβώς μια όαση άνεσης για όσους είναι νέοι στο σπορ και – πιθανόν στο χείλος της εξάντλησης – θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μερικές συμβουλές ή tips.

Σε μια νέα εκστρατεία της Pampers, η αβεβαιότητα, οι φόβοι και όλα τα άλλα που έρχονται με τον γονεϊκό ρόλο αναγνωρίζονται σε ένα βίντεο ενός λεπτού που στοχεύει να ζωγραφίσει μια ρεαλιστική εικόνα για το πώς είναι να έχεις παιδιά.

Η διαφήμιση, που δημιουργήθηκε από την McKinney, προβάλλει τη μητρότητα ως ένα περίεργο καινούργιο μέρος, όπου οι «ντόπιοι είναι περίεργοι» και εσείς δεν μιλάτε τη γλώσσα τους. Αυτές οι περιγραφές συνδυάζονται με εικόνες με τις οποίες οι περισσότεροι γονείς μπορούν να ταυτιστούν, όπως μια μαμά που απευθύνεται στο Google με την ελπίδα να ανακαλύψει τι συμβαίνει με το μωρό της.

Ενώ είναι γεμάτο προκλήσεις και εκπλήξεις, αυτό το περίεργο νέο μέρος είναι γεμάτο με «συντροφικούς ταξιδιώτες» (γνωστούς και ως άλλους γονείς) που είναι εκεί για να δώσουν ένα χέρι βοήθειας – ή τουλάχιστον ένα γνώριμο νεύμα. Εν προκειμένω: όταν ένας πατέρας αλλάζει την πάνα του μωρού σε μια δημόσια τουαλέτα και συνειδητοποιεί ότι ξέχασε να πακετάρει τα μαντηλάκια, ένας άλλος μπαμπάς του προσφέρει μερικά στη στιγμή.

Στο τέλος, η μάρκα P & G παρηγορεί τους γονείς, καθησυχάζοντάς τους ότι τελικά θα μάθουν τα πολλά “μυστικά, τα τρικς και τις συγκινήσεις” που ο ολοκαίνουργιος αυτός κόσμος έχει να προσφέρει.

Η εκστρατεία “Love the Change” περιλαμβάνει επίσης δύο μικρότερα βίντεο, τα οποία προβάλλονται σε τηλεόραση και Ίντερνετ.

Σύμφωνα με την P & G, σχεδόν κάθε σκηνή στην εκστρατεία προβάλλει πραγματικούς γονείς και τα παιδιά τους αντί για ηθοποιούς. Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι το έργο αναπτύχθηκε από γονείς στις ομάδες υλοποίησης της καμπάνιας.

“Το να γίνεσαι γονέας φέρνει πολλές αλλαγές – το πώς βλέπεις τον κόσμο, το τι είναι σημαντικό και το ποιος είσαι εσύ, μεταβάλλεται θεμελιωδώς με την έλευση ενός μωρού”, λέει ο Andre Schulten, αντιπρόεδρος της P & G Βόρειας Αμερικής Pampers και πατέρας δύο παιδιών. “Έτσι είμαι ενθουσιασμένος που γιορτάζουμε αυτή την πραγματικότητα με την ταινία Love the Change με επικεφαλής μια ομάδα γονέων, προσφέροντας μια αυθεντική και ρεαλιστική κατανόηση του τι είναι η γονεϊκότητα σήμερα. Στην Pampers θέλουμε να υποστηρίξουμε τους γονείς και τα παιδιά καθώς πορεύονται μαζί σε αυτό το ταξίδι. ”

Η συνέχεια στο Parenting.gr

Φωτό από την πηγή.