Το καλύτερο πρόγραμμα δίαιτας για πολυάσχολους γονείς!
mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΕΣ

Το καλύτερο πρόγραμμα δίαιτας για πολυάσχολους γονείς!

July 8, 2020

author:

Mommy.gr

Το καλύτερο πρόγραμμα δίαιτας για πολυάσχολους γονείς!

Θέλεις να χάσεις βάρος, να είσαι πιο υγιής και να δώσεις το καλό παράδειγμα στα παιδιά σου. Φανταστικά! Πώς όμως μπορείς να ισορροπήσεις και να συντονίσεις τη σωστή διατροφή, τη γυμναστική και τις απαιτήσεις του να είσαι γονιός; Μπορείς απλά με τους τρεις κανόνες που ακολουθούν:

Φαγητό: Οργάνωσέ το

Γυμναστική: Βάλε μικρούς στόχους

Οικογένεια: Κάνε όλη την οικογένεια να συμμετέχει

Ο χρόνος είναι το πολυτιμότερο αγαθό για κάποιον γονιό. Οπότε όταν κάνεις κάποια αλλαγή θέλεις να είναι επιτυχημένη. Για να φτάσεις την επιτυχία βάλε μικρούς στόχους. Θέτοντας μικρούς στόχους είναι πιο εύκολες οι αλλαγές και μετά μπορείς να χτίσεις πάνω σ΄αυτές.2b4614f7bc9853e7_cooking.preview

Είναι καλό να αποφεύγεις να παίρνεις βιαστικές αποφάσεις. Όταν είμαστε βιαστικοί και αγχωμένοι συνήθως παίρνουμε λάθος αποφάσεις.

Κι αυτό συμβαίνει και με το φαγητό! Όταν δεν έχουμε χρόνο είναι πιο πιθανό να πάρουμε κάτι απ’ έξω γιατί δεν έχουμε προλάβει να μαγειρέψουμε.

Οπότε οργάνωσε το φαγητό νωρίς και σωστά.

Φτιάξε μια λίστα με τα γεύματα της εβδομάδας και κάνε τα κατάλληλα ψώνια. Εάν το προγραμματίσεις και σιγουρευτείς ότι υπάρχει υγιεινό φαγητό στο σπίτι είναι πιο πιθανό να ακολουθήσεις αυτή τη διατροφή.

Χρησιμοποίησε τα παρακάτω tips όταν φτιάχνεις τη λίστα για τα ψώνια:

Να σερβίρεις σαλάτα πριν το γεύμα γιατί είναι θρεπτικές και περιέχουν λίγες θερμίδες.

Φρόντισε μέσα στο σπίτι να υπάρχουν υγιεινά σνακ. Είναι πολύ δύσκολο να φας πατατάκια και μπισκότα όταν δεν υπάρχουν στο ντουλάπι της κουζίνας. Τοποθέτησε στο ντουλάπι υγιεινά σνακ και μείωσε τον πειρασμό για τα άλλα! Στικ καρότου με νόστιμο dip από cottage cheese, σάντουιτς με γαλοπούλα σε ψωμάκι ολικής άλεσης, μπωλ με ξηρούς καρπούς και δημητριακά για τσίμπημα…είναι μερικές από τις λύσεις που μπορείς πάντα να εφαρμόσεις όταν έχεις λιγούρα στο σπίτι.

Μπορείς να ακολουθήσεις την ίδια λογική όταν βιάζεσαι και θες να τσιμπήσεις κάτι στο δρόμο. Πάρε δηλαδή  μαζί σου υγιεινό fast food! Φρούτα και λαχανικά είναι καθημερινές λύσεις για να τρως κάτι στα γρήγορα και μάλιστα θα σε χορτάσουν πιο πολύ από οποιοδήποτε ανθυγιεινό σνακ γιατί είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Κάνε τα αγαπημένα σου φαγητά με μερικές αλλαγές. Φτιάξε για παράδειγμα την αγαπημένη σας μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα και αντικατέστησε τα άσπρα μακαρόνια με ζυμαρικά ολικής άλεσης.

images (8)Ετοίμασε το σνακ των παιδιών που θα πάρουν στο σχολείο ή σε κάποια δραστηριότητα με το ίδιο σκεπτικό. Σε μια αραβική πίτα ή σε μια μπαγκέτα ολικής βάλε τυρί, σαλάτα και γαλοπούλα ή όταν γυρίσετε το βράδυ φτιάξε μια ομελέτα με λαχανικά και όχι με τηγανιτές πατάτες.

Φτιάξε γεύματα στα οποία μπορούν να συμμετέχουν και τα παιδιά στο μαγείρεμα! Βάλε όλη την οικογένεια στο παιχνίδι με το να προετοιμάζουν τα υλικά του φαγητού ή με το να σου φέρνουν τα υλικά που χρειάζεσαι ή με όποιον άλλον τρόπο μπορείς να σκεφτείς! Τα παιδιά ενθουσιάζονται πολύ όταν τρώνε κάτι για το οποίο έβαλαν και αυτά το χεράκι τους! Με το να μπει όλη η οικογένεια στο παιχνίδι αρχίζουν να σκέφτονται πιο πολύ την υγιεινή διατροφή!

Κάνε άσκηση βάζοντας μικρούς στόχους!

Tο να βρεις χρόνο ως γονιός για να γυμναστείς σίγουρα είναι πολύ δύσκολο τις περισσότερες φορές. Όμως μην απογοητεύεσαι, μπορείς πάντα να βάλεις μικρούς στόχους μέσα στην καθημερινότητα και να τους πετύχεις!family-walking-through-the-woods1

Κάνε μια βόλτα 10 λεπτών μετά το γεύμα. Βάλε ένα ξυπνητήρι να χτυπάει μερικές φορές μέσα στην ημέρα για να σου θυμίζει να πηγαίνεις για περπάτημα. Πήγαινε τα παιδιά στο σχολείο με τα πόδια και βάλε τα κι αυτά στη λογική αυτής της καθημερινότητας. Αν είναι πολύ μακριά κάνε τη μισή διαδρομή με το αμάξι και την άλλη μισή με τα πόδια! Μπορείς επίσης μετά το βραδινό να πας με τα πόδια μια βόλτα στη γειτονιά και μετά γύρισε και πλύνε τα πιάτα.

Όταν βλέπεις τηλεόραση κάνε βάδισμα στο σαλόνι. Στις διαφημίσεις κάνε διάφορες ασκήσεις με όλους όπως για παράδειγμα μικρά πηδηματάκια.

Τέλος, μην ξεχάσεις να ψάχνεις για οικογενειακές δραστηριότητες όπως σε κάποιο πάρκο ή ακόμα και μπόουλινγκ για να βάζεις και τα παιδιά σε δράση!

Originally posted 2015-10-13 06:30:29.