Τι να μαγειρέψουμε αυτήν την εβδομάδα
mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
7hmeres Διατροφή & Συνταγές ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Τι να μαγειρέψουμε αυτήν την εβδομάδα

June 6, 2020

author:

Mommy.gr

Τι να μαγειρέψουμε αυτήν την εβδομάδα

aIMG_6320fc

Και αυτήν την εβδομάδα όπως και κάθε άλλη φορά έχουμε συγκεντρώσει τις καλύτερες συνταγές για το μενού σας!

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν το Φθινόπωρο που έρχεται, τη ρουτίνα του σχολείου που έχει ήδη ξεκινήσει και τα νόστιμα υλικά εποχής σας προτείνουμε διάφορα και νόστιμα πιάτα για να τα φτιάξετε εύκολα και να ικανοποιήσετε ακόμα και τους πιο απιτητικούς ουρανίσκους!

Πιτούλες με μυζήθρα και σύκα

naan-pizza-fig-goatcheese

Για ένα γρήγορο κολατσιό ή σνακ συνήθως επιλέγουμε μια πιτούλα ή ένα ψωμάκι με κάποια νόστιμα υλικά για να τα συνοδεύσουμε! Πολλές φορές όμως λαχταρούμε νόστιμες κια περίεργες συνταγές που δεν έχουμε ξαναδοκιμάσει και που θα είναι μάλιστα και υγιεινές! Γι’ αυτό και οι πιτούλες με μυζήθρα και σύκα είναι η πιο κατάλληλη συνταγή γι’ αυτές τις ώρες! Είναι πεντανίστιμες, ιδιαίτερες και πολύ θρεπτικές! Επίσης είναι πολύ εύκολο να τις φτιάξουμε! Διαβάστε τη συνταγή. 

Καλαμαράκια με άρωμα Μεσογείου

photo-51

Τα νόστιμα καλαμαράκια που είναι συνήθως τα αγαπημένα θαλασσινά των παιδιών μπορούν να μαγειρευτούν εύκολα και νόστιμα στο σπίτι σε μεσογειακό στυλ!

Μπορούμε να τα συνδυάσουμε με ντομάτες και ελιές και να αποτελέσουν έτσι ένα πλούσιο πιάτο όχι μόνο γευστικά αλλά και σε θρεπτική αξία!

Για μεγαλύτερη θαλασσινή νοστιμιά θα ήταν καλό να βρούμε φρέσκα καλαμαράκια αν όμως είναι δύσκολο τότε και τα κατεψυγμένα θα γίνουν εξίσου νόστιμα! Διαβάστε τη συνταγή. 

Μαραθόπιτα

Spinach-Pie
Οι ελληνικές παραδοσιακές πίτες είναι αγαπητές σε μικρούς και μεγάλους και τρώγονται άνετα όλες τις ώρες της ημέρας!

Το καλό με τις πίτες είναι ότι μπορούμε να αλλάζουμε κάθε τόσο τη γέμιση με διάφορα υλικά και μυρωδικά ώστε να είναι πάντοτε διαφορετικές!

Η συγκεκριμένη συνταγή είναι ιδιαίτερη καθώς ο μάραθος δίνει μια ξεχωριστή γεύση! Διαβάστε τη συνταγή. 

Μελιτζάνες φούρνου με φακές

dsc_1898

Οι μελιτζάνες, το λαχανικό του καλοκαιριού ταιριάζει απίστευτα σε πολλές συνταγές και δίνει τη γεύση και το χρώμα της!

Τώρα που η εποχή της τελειώνει σιγά σιγά μπορούμε να τις φτιάξουμε με ένα όσπριο για να υποδεχτούμε σιγά-σιγά το Φθινόπωρο!

Η παρακάτω συνταγή είναι πολύ ιδιαίτερη και είναι μια ωραία λύση για να φάνε τα παιδιά φακές! Διαβάστε τη συνταγή. 

Ομελέτα Φούρνου

baked-omelet-squares-02

Τα αυγά είναι απαραίτητο συστατικό στη διατροφή μας και οι ειδικοί συστήνουν να τα καταναλώνουμε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα!

Ειδικά οι ομελέτες είναι πολύ νόστιμες και μπορούμε να βάλουμε ό, τι υλικά θέλουμε!

Η παρακάτω συνταγή είναι για μια ομελέτα με λαχανικά που όμως αντί για τηγανητή την κάνουμε στο φούρνο για να απολαύσουμε πιο ελαφριά και υγιεινά γεύματα! Διαβάστε τη συνταγή. 

Ταλιατέλες πιπεράτες

pepper
Και ποιον δεν ξετρελαίνουν τα ζυμαρικά ειδικά όταν πρόκειται για ταλιατέλες με ιδιαίτερη κι έντονη γεύση;

Μια φορά την εβδομάδα συνήθως μαγειρεύουμε ζυμαρικά οπότε αυτή τη φορά ας είναι η παρακάτω συνταγή που πραγματικά είναι απολαυστική! Διαβάστε τη συνταγή. 

Σαλάτα με μανιτάρια και ρόκα

img_0355
Oι σαλάτες είναι μια πολύ καλή επιλογή για ένα ελαφρύ και υγιεινό γεύμα που βάζοντας τα κατάλληλα υλικά μπορούν αν γίνουν ένα πιάτο μοναδικά γευστικό που ξετρελαίνει μικρούς και μεγάλους!
Ανάλογα με τα φρέσκα υλικά κάθε εποχής έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε πολύ νόστιμες σαλάτες και να ικανοποιήσουν όλα τα γούστα!

Για το Φθινόπωρο μια καλή πρόταση θα ήταν να συνδυάσουμε τα μανιτάρια με τη ρόκα! Διαβάστε τη συνταγή. 

Εύκολη τάρτα μήλου με κανέλα και βρώμη

 31111_apple_oat_bars

Η συνταγή αυτή είναι μια διασταύρωση μεταξύ ενός κέικ, μπισκότων και βρώμης! Αυτή η πρωτότυπη σύνθεση είναι μια βολική λύση για ένα γρήγορο υγιεινό πρωινό ή για σνακ. Ουσιαστικά είναι μια γρήγορη μηλόπιτα. Τα μήλα είναι πολύτιμα για την διατροφή μας, γι” αυτό άλλωστε ο λαός μας λέει το γνωστό ρητό “Ένα μήλο της ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα”. Είναι ιδιαίτερα θρεπτικό, καθώς περιέχει αρκετές φυτικές ίνες (3-5γρ), βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά και μέταλλα πολύ χρήσιμα και ωφέλιμα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Θερμιδικά αποδίδει 65 kcal ανά 125 gr (τεμάχιο), ενώ αποτελείται από νερό σε ποσοστό 84%. Από την άλλη, η βρώμη είναι μια επίσης πολύ θρεπτική τροφή, που δίνει ενέργεια και είναι πλούσια σε πρωτεϊνες, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και μεταλλικά στοιχεία. Διαβάστε τη συνταγή. 

Διαβάστε επίσης:

5 λάθη που δημιουργούν στα παιδιά αντιπάθεια για τα λαχανικά!

Παιδί δύσκολο στο φαγητό; Βάλε πρόγραμμα!

Originally posted 2015-09-21 04:35:16.