mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΑΣΚΗΣΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΤΟΚΕΤΟΣ

Τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

September 17, 2018

author:

Mommy.gr

Τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Γιατί θα πρέπει να γυμνάζομαι κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης;

Ακόμη και αν είσαι εξαντλημένη ή αν υποφέρεις από πρωινή ναυτία, κάνοντας γυμναστική στην εγκυμοσύνη θα νιώθεις πιο ενεργοποιημένη. Αν ήσουν αθλητική από πριν, θα σου είναι πιό εύκολο να διατηρηθείς σε φόρμα και στην εγκυμοσύνη. Αλλά ακόμα και αν δεν συνήθιζες να γυμνάζεσαι, η συστηματική γυμναστική κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης θα βελτιώσει την φυσική σου κατάσταση. Αν σκοπεύεις να ξεκινήσεις καινούργιες μορφές άσκησης τώρα που είσαι έγκυος, φρόντισε να ακολουθείς τις οδηγίες ασφάλειας και φυσικά να κάνεις πρώτα μια συζήτηση με το γιατρό που σε παρακολουθεί. Αν γυμναζόσουν συστηματικά πριν την εγκυμοσύνη, είναι ασφαλές να συνεχίσεις τις περισσότερες από τις δραστηριότητες αυτές. Αν πάλι ξεκινάς τώρα να γυμνάζεσαι, προτίμησε μορφές άσκησης που είναι σχεδιασμένες για μέλλουσες μητέρες, όπως τα τμήματα γυμναστικής στην πισίνα για εγκύους, η yoga και oι pilates για εγκύους.

Πώς θα με βοηθήσει η άσκηση;

Δίνει μια ώθηση ενέργειας!
Η εγκυμοσύνη μπορεί να εξαντλήσει τις δυνάμεις σου, ειδικά κατά το πρώτο και κατά το τρίτο τρίμηνο. Με συχνή γυμναστική, όπως για παράδειγμα το περπάτημα, μπορεί να ωφελήσεις την καρδιά και τους πνεύμονες και να νιώθεις λιγότερη κούραση. Αν οι μύες σου είναι ενδυναμωμένοι, θα χρειάζεσαι λιγότερη προσπάθεια για να κάνεις τις δουλειές σου, είτε είσαι στο σπίτι, είτε στην δουλειά.

Pregnancy-workoutsΠροετοιμάζει το σώμα σου για τον τοκετό
Όσο καλύτερη είναι η φυσική κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι, τόσο καλύτερα θα αντεπεξέλθεις στον τοκετό. Ο τοκετός απαιτεί ενέργεια και δύναμη, οπότε φρόντισε να παραμείνεις ενεργοποιημένη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου, για να τα καταφέρεις με την σκληρή δουλειά που σε περιμένει. Αν διατηρήσεις μια τακτική συνήθεια αεροβικής άσκησης, όπως κολύμβηση και περπάτημα, ίσως επιβραχύνεις την διάρκεια του τοκετού σου και βοηθήσεις την διαδικασία να γίνει πιο ήπια.

 

Καταπραϋνει τις ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης
Η γυμναστική εκτείνει και ενδυναμώνει τους μύες, βοηθώντας το σώμα σου να αντιμετωπίσει καλύτερα τις ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης:
– Οι εκτάσεις μπορεί να απαλύνουν τον πόνο της μέσης
– Το περπάτημα βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, απαλύνοντας τις ενοχλήσεις στους κιρσούς
– Η κολύμβηση ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μύες, οι οποίοι στηρίζουν την κοιλιά σου

Μειώνει τις πιθανότητες να έχεις επιπλοκές
Η γυμναστική στην εγκυμοσύνη θα σε βοηθήσει να μειώσεις τον κίνδυνο προεκλαμψίας, αν θεωρείται ότι είναι πιθανό να περιέλθεις στην κατάσταση αυτή. Αν αναπτύξεις διαβήτη κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σου, η άσκηση θα σε βοηθήσει να ελέγξεις τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου, σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή.

Βοηθά με την κατάθλιψη της εγκυμοσύνης
Η γυμναστική μπορεί να σου φτιάξει την διάθεση, δίνοντάς σου μια αίσθηση ευεξίας μειώνοντας τα συναισθήματα άγχους και θλίψης. Δοκίμασε διάφορες μορφές άσκησης σχεδιασμένες για μέλλουσες μαμάδες, καθώς εκεί θα συναντήσεις και άλλες εγκύους για να μοιραστείτε τις ανησυχίες σας. Δες εδώ τις ασκήσεις της yoga που διώχνουν την κατάθλιψη.

Βοηθά να κοιμάσαι καλύτερα
Όταν είσαι έγκυος, το να βρεις μια καλή στάση για να κοιμηθείς μπορεί να αποτελεί πραγματική πρόκληση. Η γυμναστική θα σε βοηθήσει να αποβάλεις κάθε ένταση, βοηθώντας σε να βελτιώσεις τον ύπνο σου, χαλαρώνοντάς σε.

Βοηθά να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος
Αν είσαι δραστηριοποιημένη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα καταφέρεις να διατηρήσεις ένα φυσιολογικό βάρος, το οποίο θα σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα με τις αλλαγές στο σώμα σου.

Originally posted 2014-08-06 15:38:17.