Πώς να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης
mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΥΓΕΙΑ

Πώς να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης

April 10, 2017

author:

Mommy.gr

Πώς να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης

Γράφει η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βασιλική Γρηγορίου

Η εγκυμοσύνη είναι μία από τις σημαντικότερες εμπειρίες που ζει μια γυναίκα κατά τη διάρκεια της ζωή της. Η περίοδος μετά την κύηση, συνήθως είναι από τις πιο ενοχλητικές καταστάσεις που βιώνουν οι μαμάδες, λόγω των περιττών κιλών που εξακολουθούν να υπάρχουν. Η απώλεια βάρους, απασχολεί ιδιαίτερα τις νέες μητέρες, δημιουργώντας απορίες για τον τρόπο με τον οποίο θα χάσουν τα κιλά της εγκυμοσύνης.

Μην σταματάτε να τρώτε

Η κατανομή των γευμάτων μέσα στη ημέρα και η συχνότητα τους είναι το Α και το Ω της ισορροπημένης διατροφής. Η τακτικότητα των μικρών συχνών γευμάτων, εξισορροπεί τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, αποτρέποντας την αποθήκευση περιττού λίπους, ενώ ταυτόχρονα ενεργοποιούνται και οι μηχανισμοί καύσης λίπους. Τα 5 γεύματα είναι χρυσός κανόνας διατροφής, το μενού σας πρέπει να απαρτίζεται από 3 κυρίως γεύματα, πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό και 2 ενδιάμεσα σνακ γεύματα.

Χρωματίστε τα πιάτα σας

Τα λαχανικά και φρούτα, προσφέρουν πλήθος βιταμινών, ανόργανων στοιχείων, αντιοξειδωτικών και χρωστικών ουσιών, απαραίτητες για τις λειτουργίες του οργανισμού, που συντελούν στην απομάκρυνση των περιττών κιλών. Τα χρώματα στα φρούτα και στα λαχανικά, δηλώνουν και συγκεκριμένα συστατικά, γι αυτό δημιουργείστε πολύχρωμες σαλάτες και φρουτοσαλάτες, ώστε να επωφεληθείτε από όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Προσφέρετε ενυδάτωση στον εαυτό σας

Να πίνετε νερό. Τα 8-10 ποτήρια είναι επαρκή για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμό. Το νερό έχει την ιδιότητα να ενυδατώνει τον οργανισμό, να βελτιώνει τις λειτουργίες του πεπτικού συστήματος, να απομακρύνει τις περιττές ουσίες, με αποτέλεσμα να ενεργοποιείται ο μεταβολισμός και να ευνοείται η διαδικασία της μείωσης βάρους.

Ιδρώστε

Η άσκηση και η κάθε είδους φυσική δραστηριότητα ενεργοποιεί το μεταβολισμό και βελτιώνει την διάθεση, σημαντικό σε μια τόσο δύσκολη και μεταβατική περίοδο. Προσπαθήστε να βρείτε χρόνο μέσα την ημέρα να αφιερώσετε στο σώμα σας. Μπορείτε να βρείτε και προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για μαμάδες που δεν έχουν τη δυνατότητα να φύγουν από το σπίτι. Όταν ιδρώνετε, διώχνετε κάθε τοξική και άχρηστη ουσία από τον οργανισμό σας, με αποτέλεσμα να απομακρύνετε και το περιττό λίπος.

Θηλάστε

Ο αποκλειστικός μητρικός θηλασμός, είναι ευρέως γνωστό ότι προσφέρει αναρίθμητα οφέλη τόσο στη μητέρα, όσο και στο νεογνό. Η διαδικασία του θηλασμού ευνοεί την μείωση του λίπους που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της κύησης, με την προϋπόθεση, η διατροφή να είναι ισορροπημένη και να τηρούνται τα τακτικά γεύματα. Το διαιτολόγιο της θηλάζουσας πρέπει να είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, που βελτιώνουν την ποιότητα του γάλακτος, αλλά ενεργοποιούν και το μεταβολισμό. Οι υποθερμικές δίαιτες δεν επιτρέπονται, διότι έχουν δυσάρεστες επιπτώσεις στη μητέρα και το παιδί. Ο μέσος όρος των ημερήσιων συνολικών θερμίδων κυμαίνεται από 1800-2000kcal, επειδή το θερμιδικό κόστος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, η συμβουλή του διαιτολόγου είναι απαραίτητη.

Βασιλική Γρηγορίου, MSc
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Web: www.nutricenter.gr
Email: diet@nutricenter.gr / Τηλ : 693.726.4915