mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΑΣΚΗΣΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΥΓΕΙΑ

Ποια μορφή άσκησης είναι κατάλληλη για το διάστημα λίγο πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

July 13, 2019

author:

Mommy.gr

Ποια μορφή άσκησης είναι κατάλληλη για το διάστημα λίγο πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

shutterstock_58914769Είναι υπέροχη ιδέα για να την επεξεργαστείς από τώρα. Η οικοδόμηση μιας ρουτίνας άσκησης στη ζωή σου θα σε βοηθήσει να παραμείνεις σε φόρμα και όταν θα είσαι έγκυος. Μπορεί να φαίνεται μακριά αυτή τη στιγμή, αλλά αν πάρει σχήμα από τώρα θα σε βοηθήσει να προετοιμαστείς για τη γέννηση! Δοκίμασε μια μορφή ήπιας αερόβιας άσκησης, όπως περπάτημα, χορό, ποδηλασία σε στατικό ποδήλατο ή κολύμπι. Αυτοί οι τύποι της άσκησης ενεργοποιούν την καρδιά και τους πνεύμονές χωρίς να επιβαρύνουν τις αρθρώσεις.
Η κολύμβηση είναι ιδιαίτερα καλή επιλογή για την εγκυμοσύνη. Το νερό θα σε κάνει να αισθάνεσαι ελαφρύτερη και είναι μια εξαιρετική μορφή προπόνησης. Η κολύμβηση μπορεί επίσης να απαλύνει το πρήξιμο στα πόδια και τους αστραγάλους σου, μια ενόχληση που ίσως έρθει με την εγκυμοσύνη. Είναι μια μορφή άσκησης που μπορείς να συνεχίζεις μέχρι να γεννήσεις.
Τα τμήματα που ενισχύουν τη δύναμή και σε κάνουν πιο εύπλαστη, όπως οι pilates και η yoga, είναι επίσης καλά για να τα ξεκινήσεις τώρα. Οι pilates ενισχύουν τους μύες του κορμού που υποστηρίζουν την κοιλιά και το πυελικό έδαφος. Όταν έρθει η ώρα, βεβαιώσου ότι ο εκπαιδευτής Pilates έχει τα προσόντα για να διδάξει σε έγκυες γυναίκες.
Η yoga μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις χαλαρή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, καθώς και τονωμένη και ευλύγιστη. Οι περισσότεροι δάσκαλοι yoga συνιστούν να αποφεύγονται οι ενεργές στάσεις yoga μέχρι και το δεύτερο τρίμηνο. Μπορείς όμως να ωφεληθείς από ασκήσεις αναπνοής και χαλάρωσης κατά τις πρώτες 12 εβδομάδες. Και πάλι, όταν έρθει η ώρα, βεβαιώσου ότι ο προπονητής σου έχει τα προσόντα για να εκπαιδεύει μέλλουσες μητέρες. Δες εδώ τις καλύτερες ασκήσεις της yoga για εγκύους.
Όσον αφορά τις μορφές άσκησης που πρέπει να αποφύγεις, κρατήσου μακριά από τον θαλάσσιο σκι, την ιππασία, την ορεινή ποδηλασία και το σκι, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο μισό της εγκυμοσύνης.
Ένας καλός εμπειρικός κανόνας είναι να αποφεύγοντας τα αθλήματα που θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν χτυπήματα στην κοιλιά ή πτώσεις. Αν χρειάζεσαι περισσότερες συμβουλές σχετικά με το τι είναι σωστό για σένα, μπορείτε πάντα να μιλήσετε με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε κάποια νέα άσκηση.
Διαβάστε εδώ περισσότερα για τα οφέλη της άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Originally posted 2014-09-03 12:25:15.