Διατροφικές ανάγκες για τη μέλλουσα μαμά στο 2ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης
mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Διατροφικές ανάγκες για τη μέλλουσα μαμά στο 2ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

January 5, 2017

author:

Mommy.gr

Διατροφικές ανάγκες για τη μέλλουσα μαμά στο 2ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Γράφει η Κατερίνα Κιούση
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Η κατάσταση της εγκυμοσύνης είναι μια φάση στη ζωή της κάθε γυναίκας που πρέπει να δείξει ιδιαίτερη προσοχή στο βάρος της και την ποιότητα της διατροφής της ώστε να επιτύχει μια ομαλή έκβαση της γέννας αλλά και για να μπορέσει να γεννήσει ένα υγιές μωρό χωρίς προβλήματα και επιπλοκές.

Για τη διατροφή του πρώτου τριμήνου μιλήσαμε αναλυτικά εδώ.

Ας δούμε τι ισχύει για το 2ο τρίμηνο:

Στο 2ο τρίμηνο, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε ω3 λιπαρά οξέα (σολομός, γαύρος, σαρδέλες, κολιός, ρέγκα, λιναρόσπορος, ξηροί καρποί, κ.ά), καθώς είναι σημαντικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και των ματιών του μωρού ενώ προλαμβάνει και την επιλόχεια κατάθλιψη.

Επιπλέον το 2ο τρίμηνο υπάρχει ανάγκη σε:

Βιταμίνη Β1 – Θειαμίνη:

Οι ανάγκες αυξάνονται από 0.5 γραμμάρια σε 1.3 γραμμάρια ανά ημέρα. Βρίσκεται σε τροφές όπως σιτάρι, δημητριακά, ψωμί.

Βιταμίνη Β2 – Ριβοφλαβίνη:

Οι ανάγκες αυξάνονται από 1.2 σε 1.5 mg.

Βιταμίνη Β3 – Νιασίνη:

Οι ανάγκες αυξάνονται  από 13 mg σε 18 mg.

Βιταμίνη Β12:

Οι ανάγκες αυξάνονται από 3 mg σε 4 mg.

Βιταμίνη C:

Οι ανάγκες αυξάνονται από 55 mg  σε 60 mg.

Φώσφορος:

H μέλλουσα μαμά, πρέπει να λαμβάνει τουλάχιστον 1.5 γραμμάρια ανά ημέρα.

Μαγνήσιο:

Οι ανάγκες αυξάνονται από 300 mg σε 450 mg. To μαγνησιο είναι απαραίτητο για το μεταβολισμό και βοηθά στο σχηματισμό του σκελετού, αλλά και στην αποφυγή επιπλοκών π.χ. προεκλαμψίας.

Κάλιο:

H μέλλουσα μαμά χρειάζεται 1.3 mg.

Νάτριο:

H μέλλουσα μαμά, πρέπει να λαμβάνει 5 γραμμάρια ανά ημέρα.

 

Κατερίνα Κιούση
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος MSc
www.dietnow.gr
Facebook