mommy
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες
ΑΣΚΗΣΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Γιατί η προγεννητική γιόγκα
είναι η καλύτερη μορφή άσκησης στην εγκυμοσύνη;

April 7, 2016

author:

Mommy.gr

Γιατί η προγεννητική γιόγκα
είναι η καλύτερη μορφή άσκησης στην εγκυμοσύνη;

Οι μέλλουσες μαμάδες αγαπούν τη γιόγκα! Ειδικά όταν συνδυάζεται με καρδιαγγειακή άσκηση όπως το περπάτημα, η γιόγκα μπορεί να γίνει ο ιδανικός τρόπος για να μείνετε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας. Αυτή η πανάρχαια πρακτική σας δίνει ευλιγισία, τονώνει τους μυς σας, και βελτιώνει την ισορροπία και την κυκλοφορία του αίματος.

Η γιόγκα είναι, επίσης, ευεργετική γιατί σας εκπαιδεύει να αναπνέετε βαθιά και να χαλαρώνετε. Από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνετε σε ένα μάθημα γιόγκα είναι πώς να αναπνέετε με πλήρη αναπνοή. Η τεχνική της αναπνοής, γνωστή ως ujjayi, απαιτεί από εσάς να εισπνεύσετε αργά από τη μύτη σας, γεμίζοντας τους πνεύμονές σας και να εκπνεύστε εντελώς μέχρι να βγει όλος ο αέρας και να συμπιεστεί το στομάχι σας.

theleadingedge.net_.au_

Η εκμάθηση αυτής της αναπνοής θα σας βοηθήσει να μείνετε ήρεμες κατά τη διάρκεια του τοκετού. Όταν πονάτε ή φοβάστε, το σώμα σας παράγει αδρεναλίνη και έτσι μπορεί να παράγει λιγότερη οξυτοκίνη, μια ορμόνη που συμβάλλει στην πρόοδο του τοκετού. Η τακτική πρακτική της γιόγκα θα σας εκπαιδεύσει  αντί να σφίγγεστε όταν αισθάνεστε πόνο, να χαλαρώνετε.

Σύμφωνα με άρθρο στο Harvard Mental Health Letter τον Απρίλιο του 2009,  η γιόγκα βοηθά το σώμα να χειρίζεται το άγχος βοηθώντας μας να επιβραδύνουμε τους χτύπους της καρδιάς αλλά και τους ρυθμούς της αναπνοής. Παράλληλα, μειώνει την αρτηριακή πίεση, γεγονώς που βοηθά ιδιαίτερα τις νέες μητέρες και στην περίοδο της λοχείας.

pregnant_lady_mermaid_pilates

Τα οφέλη της γιόγκα όμως δεν είναι μόνο “σωματικά” αλλά και “κοινωνικά”. Η προγεννητική γιόγκα είναι ένας καλός τρόπος για να γνωρίσετε άλλες έγκυες γυναίκες  και να γίνετε μέρος μιας κοινότητας. Οταν βρισκόμαστε με ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τις ίδιες εμπειρέις με εμάς και μάλιστα με θετική διάθεση και κατανόηση, μας ωφελεί συναισθηματικά και  μας δίνει κίνητρα για να συνεχίσουμε όχι μόνο την άσκηση αλλά και την ίδια τη ζωή.  Παράλληλα, μπορείτε να ανταλλάξετε απόψεις με τις συμμαθήτριές σας για όλα τα θέματα που σας απασχολούν αλλά και να εκφράσετε τις απορίες σας χωρίς δισταγμό ή φόβο.

Τολμήστε το!

Διαβάστε επίσης: