Το απογευματινό κολατσιό του παιδιού

Το απογευματινό κολατσιό του παιδιού

Το απογευματινό κολατσιό του παιδιού πρέπει να είναι ελαφρύ μια και ακολουθεί μετά το μεσημεριανό και άρα το παιδί θεωρητικά δεν είναι νηστικό αλλά και για να μην κόψει την όρεξή του ώστε να μπορέσει να φάει το βραδινό του χωρίς γκρίνιες.

Μια καλή ιδέα είναι το γιαουρτάκι. Στο εμπόριο κυκλοφορούν παιδικά γιαούρτια με γεύσεις φρούτων και σε συσκευασίες που είναι ελκυστικές στα παιδιά. Όμως μπορείτε να δελεάσετε το παιδί σας να φάει ένα κοινό γιαούρτι αν το συνοδεύσετε με μέλι και λίγα τριμμένα μπισκότα. Το γιαούρτι είναι μια τροφή που δεν πρέπει να λείπει από την καθημερινή διατροφή του παιδιού. Πλούσιο σε ασβέστιο και με σοβαρή αντιφλεγμονώδη δράση.

Τα παιδιά αγαπούν και το τοστάκι με γαλοπούλα. Μπορείτε να προσθέσετε το αγαπημένο του τυρί και φρεσκοκομμένη ντομάτα. Είναι δροσερό, εύπεπτο και εύγεστο. Δεν βαραίνει το παιδί και δεν το φουσκώνει ώστε να μπορέσει αργότερα να φάει το βραδινό του.

Ένα απολαυστικό smoothie είναι ό,τι πρέπει για το απογευματινό κολατσιό ενός παιδιού. Με πολλά φρούτα αλλά καθόλου ζάχαρη είναι μια πολύ θρεπτική επιλογή για παιδιά που δεν μπορούν να τρώνε 5 φορές τη μέρα!

Οι σπιτικές μπάρες δημητριακών είναι και αυτές μια πολύ σωστή επιλογή. Μπορείτε να προσθέσετε και ξηρούς καρπούς ή κομματάκια μαύρης σοκολάτας. Επίσης κάποιους καρπούς που συγκαταλέγονται στα super foods. Με μέλι είναι η πιο σοβαρή διατροφικά εκδοχή τους και η πιο νόστιμη ίσως.

Εναλλακτικά, μπορείτε να δοκιμάσετε να του δώσετε λίγα κρακεράκια με κάποιο αγαπημένο του τυρί ή αλλαντικό. Σπανιότερα ένα κομμάτι κέικ αφού δεν προτιμάμε να δίνουμε μεγάλες ποσότητες ζάχαρης στα παιδιά.

Σημαντικό είναι να μην δίνουμε κάθε μέρα το ίδιο κολατσιό αλλά να παίζουμε με αυτό. Εκτός βέβαια αν το παιδί το θέλει και το ζητάει. Οι εκπλήξεις αρέσουν στα παιδιά όπως και η δυνατότητα να επιλέγουν τα ίδια τι θα φάνε. Αρκεί αυτό να μην αφορά όλα τα γεύματα γιατί η μητέρα είναι που κανονίζει τι πρέπει να φάει το παιδί της για να έχει μια ισορροπημένη διατροφή.

 

Share